مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-28اقتصادي

50 ملک مازاد دستگاه های اجرایی استان سمنان شناسایی شده است


معاون توسعه مدیریت استانداری سمنان بابیان اینکه 50 ملک مازاد دستگاه های اجرایی استان شناسایی شده است، گفت: غیرازاین اموال ماشین آلات نیز می توانند به منابع اعتباری خوبی تبدیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه منصوری عصر دوشنبه در جلسه فروش املاک مازاد تملیکی استان به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه تاکنون 50 ملک مازاد از 12 دستگاه اجرایی استان شناسایی و به تهران معرفی شده است، ابراز داشت: طبق برآوردهای اولیه از محل فروش این املاک بالغ بر 340 میلیارد تومان اعتبار و منابع به استان بازخواهد گشت.

وی ضمن بیان اینکه روند فروش اموال مازاد تملیکی استان به تحرک و عزم جدی نیاز دارد، افزود: مجوز فروش 30 ملک از تعداد ملک های مذکور صادرشده است که مابقی مراحل اجرایی آن در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بابیان اینکه غیر از اموال غیر منقول و املاک، اموال منقول شامل ماشین آلات سنگین فرسوده نیز می تواند تأمین منابع مالی مطلوبی برای استان محسوب شود، ابراز داشت: این مهم می طلبد تا این اموال نیز شناسایی، احصاء و به فروش برسد.

منصوری بابیان اینکه به دلیل مشکلات کسری بودجه تفکر نگهداری املاک مازاد در شرایط اقتصادی فعلی کشور به سود و مصلحت نیست، در ادامه تصریح کرد: کوتاهی و نقصان مدیران دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 ملک مازاد دستگاه های اجرایی استان سمنان شناسایی شده است

50 ملک مازاد دستگاه های اجرایی استان سمنان شناسایی شده است