مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-28سياسي

بازگشت بخش مجسمه سازی به جشنواره هنر مقاومت


نشست رسانه ای ششمین جشنواره هنر مقاومت باحضور دبیرکل و دبیر اجرایی این جشنواره برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات و روابط عمومی ششمین جشنواره هنر مقاومت، در نشستی که صبح امروز با حضور مسعود نجابتی دبیرکل جشنواره هنر مقاومت و محمد حبیبی دبیر اجرایی جشنواره برگزار شد، مهمترین اهداف جشنواره و رویکردهای جدید آن تشریح شد.

در ابتدای این نشست نجابتی گفت: در ششمین جشنواره هنر مقاومت شاهد حضور پیشکسوتان و جوانان در ترکیب شورای سیاست گذاری، داوری و دبیری هستیم و موضوعات این جشنواره مثل استکبارستیزی و حمایت از مظلوم که از دوره نخست این جشنواره جزو موضوعات آن بوده اند، در این دوره نیز موضوعیت دارند.

امسال علاوه بر موضوعیت شهادت ابرمرد مقاومت سردار سلیمانی و ابومهدی که در واقع یک حادثه با ابعاد بین المللی بود، دو موضوع کمک مومنانه و مدافعان سلامت نیز به موضوعات جشنواره اضافه گردید.

او افزود: یکی از موضوعات همیشگی جشنواره هنر مقاومت موضوع رژیم صهیونیستی است که تاکنون با نگاه های مختلفی به آن پرداخته شده است، اما در این دوره سعی داریم به این موضوع بپردازیم که داعیه داران دموکراسی در غرب چرا این نسخه را برای رژیم غاصب صهیونیستی تجویز نمی کنند و چرا با برگزاری رفراندوم ملی در فلسطین و تعیین نوع حکومت از جانب صاحب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بخش مجسمه سازی به جشنواره هنر مقاومت

بازگشت بخش مجسمه سازی به جشنواره هنر مقاومت