مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-29اقتصادي

3 میلیون راس دام روی دست دامداران مانده و خریدار ندارد


امسال 3 میلیون رأس دام در دست دامداران مانده و کسی نیست این دام را بخرد که بخشی از این به دلیل برگزار نشدن مراسم حج و محرم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تصویب مجلس، 400 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه برای تأمین آب شرب جامعه عشایری اختصاص یافته و برای 23 هزار خانوار عشایری آب تا جلوی چادرهای آنان کشیده شده است.

کرمعلی قندالی با بیان اینکه طی این دو سال در مجموع 625 پروژه تأمین آب در مناطق عشایری به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: در روز 15 مهر روز ملی روستا و عشایر به صورت ویدئوکنفرانس پروژه تأمین آب بمرود در شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی با 650 خانوار بهره مند به صورت نمادین توسط رییس جمهور افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه زندگی عشایر متنوع و سخت است و طی دوره 15 ساله خشکسالی، سال های سختی برای عشایر گذشته است، افزود: امروزه با وجود مشکلات در حوزه عشایر، 95 درصد عشایر به راه دسترسی دارند و 70 درصد آنان نیز از آب سالم برخوردار هستند.

مشکلی در تأمین گوشت قرمز مورد نیاز کشور وجود ندارد رییس سازمان امور عشایر ایران گفت: امسال 3 میلیون رأس دام در دست دامداران مانده و کسی نیست این دام را بخرد که بخشی از این به دلیل برگزار نشدن مراسم حج و محرم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیون راس دام روی دست دامداران مانده و خریدار ندارد

3 میلیون راس دام روی دست دامداران مانده و خریدار ندارد