مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:302020-09-29فرهنگي

کتاب «سلام آقاسید» رونمایی شد/ از کودکی تا اسارت رزمنده بجنوردی


معاون حوزه هنری خراسان شمالی از رونمایی از کتاب خودنوشت «سلام آقا سید» خبر داد و گفت: این کتاب روایتی زیبا و دلنشین از دوران کودکی تا اسارات و آزادی رزمنده بجنوردی را نقل می کند.

- بجنورد- معاون حوزه هنری خراسان شمالی از رونمایی از کتاب خودنوشت سلام آقا سید خبر داد و گفت: این کتاب روایتی زیبا و دلنشین از دوران کودکی تا اسارات و آزادی رزمنده بجنوردی را نقل می کند.

اکرم صدیقی در گفتگو با مهر با اشاره به رونمایی از کتاب سلام آقاسید اظهار داشت: این کتاب که خود نوشت خاطرات آزاده سرافراز علیرضا محمودی مظفر است که زمان تولید و چاپ آن، 5 سال به طول انجامید.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری خراسان شمالی تصریح کرد: این کتاب با قلمی جذاب سرگذشت این آزاده از کودکی تا دوران اسارت و آزادی وی را روایت می کند.

وی در ادامه افزود: این کتاب جز آثار ملی انتشارات سوره مهر است و با توجه به محتوا و قلم زیبا به احتمال فراوان با اقبال مناسبی از جانب منتقدین و خوانندگان مواجه شود.

صدیقی در انتها تاکید کرد: حوزه هنری خراسان شمالی با همکاری نهادهای مرتبط برنامه گسترده ای جهت ثبت و ضبط خاطرات ارزشمند سال های دفاع مقدس دارد و در آینده نزدیک کتاب های متنوعی در حوزه ادبیات پایداری به بازار کتاب عرضه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «سلام آقاسید» رونمایی شد/ از کودکی تا اسارت رزمنده بجنوردی

کتاب «سلام آقاسید» رونمایی شد/ از کودکی تا اسارت رزمنده بجنوردی