مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-29بين الملل

سخنان جنجالی استاندار سقطری خطاب به عبد ربه منصور هادی


استاندار مجمع الجزایر سقطری در پیامی برای رییس جمهور دولت مستعفی یمن از انتقال اختیارات مالی این دولت به کارمندان حامی شورای انتقالی خبر داد، - استاندار مجمع الجزایر سقطری در پیامی برای رییس جمهور دولت مستعفی یمن از انتقال اختیارات مالی این دولت به کارمندان حامی شورای انتقالی خبر داد، اقدامی که جنجال و علامت سوال های زیادی را درباره آینده دولت مستعفی در این مجمع الجزایر ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت روزنامه عربی 21، رمزی محروس، استاندار مجمع الجزایر سقطری در پیامی خطاب به عبد ربه منصور هادی، رییس جمهور مستعفی یمن گفت، دولت مستعفی (به ریاست معین عبدالملک) دستور انتقال اختیارات مالی خود به کارمندان حامی شورای انتقالی را که تحت حمایت امارات هستند، صادر کرده است.

پیام محروس سوال های زیادی را درباره همدستی دولت مستعفی با شورای انتقالی در مورد کنترل بر این مجمع الجزایر که سقطری بزرگترین این شش جزیره واقع در مقابل سواحل خلیج عدن در اقیانوس هند است، ایجاد کرده است.

محروس در تاریخ بیست و چهارم ماه جاری میلادی نامه ای برای هادی فرستاد و در آن تاکید کرد که کابینه ای که معین عبدالملک ریاست آن را بر عهده دارد، اختیارات مالی خود را به کارمندان حامی شورای انتقالی واگذار کرده و این جایگاه دولت (مستعفی) را در میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان جنجالی استاندار سقطری خطاب به عبد ربه منصور هادی

سخنان جنجالی استاندار سقطری خطاب به عبد ربه منصور هادی