مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-29اقتصادي

طرح جامع بنادر کوچک کشور در حال نهایی شدن است


طرح جامع بنادر کوچک کشور با افق 15 ساله در حال نهایی شدن است که در سه فاز 5 ساله با قابلیت ترانشیپ داخلی، کاپوتاژ و تجارت منطقه ای آماده می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد راستا امروز در مراسم روز جهانی دریانوردی با شعار کشتیرانی پایدار برای سیاره پایدار با اشاره به اینکه شعار امسال سازمان جهانی دریانوردی برای روز جهانی دریانوردی کشتیرانی پایدار برای سیاره پایدار است، اظهار داشت: اقدامات فعالان این عرصه در کشور ما برای حفاظت از محیط زیست دریا ستودنی است.

ما همگام با اقدامات زیست محیطی، اقدامات خود را هم از جمله الزامی شدن سوخت کم سولفور را انجام می دهیم که تاکنون نیز توانسته ایم خود را با این الزام وفق دهیم.

همچنین مدیریت آب توازن در کشور به خوبی در حال انجام است، امکانات و لوازمی که توسط سازمان بنادر در این حوزه فراهم شده مناسب است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: در دوران تحریم اجازه توقف فعالیت های دریایی را ندادیم و با اتکا به توانمندی داخلی بخش مهمی از مایحتاج بنادر کشور توسط شرکت های دانش بنیان داخلی تولید شد.

باید با تحولات جهان خود را وفق دهیم راستاد با بیان اینکه با وجود شیوع کرونا کشتیرانی در کشور ما تعطیل نشد، اظهار داشت: اگرچه دریانوردان در ناوگان اقیانوس پیما مشکلاتی داشتند، اما این مشکلات تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع بنادر کوچک کشور در حال نهایی شدن است

طرح جامع بنادر کوچک کشور در حال نهایی شدن است