مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-29سياسي

لزوم احداث نیروگاه تلمبه ذخیره ای در شهرستان بدره


نماینده حوزه جنوبی در مجلس شورای اسلامی گفت: لزوم احداث نیروگاه تلمبه ذخیره ای بدره و سد تنظیمی سیمره دره شهر از مطالبات به حق مردم این دو شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهزاد علیزاده ظهر سه شنبه در دیدار با بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران اظهار کرد: بهره برداری از این دو پروژه باعث رونق تولید و اشتغالزایی و از همه مهمتر جلوگیری از مهاجرت در منطقه می شود.

وی بیان کرد: یکی از مطالبات مهم کشاورزان پایین دست سد سیمره احداث سد تنظیمی است چرا که عدم احداث پروژه یاد شده باعث شد در بارندگی ها و یا باز شدن گاه و بی گاه دریچه سد، خسارت بالایی به زمین های کشاورزی مرغوب منطقه و پمپاژهای حاشیه این رود خانه وارد شود.

علیزاده تصریح کرد: متاسفانه عدم احداث این سد علاوه بر ضرر مالی بالا عملاً تولید را در شهرستان دره شهر به عنوان یکی از قطب های مهم کشاورزی استان با مشکل مواجه کرده است.

وی به احداث نیروگاه تلمبه ذخیره ای شهرستان بدره اشاره کرد، گفت: ایجاد این نیروگاه علاوه بر تولید 1000 مگاوات برق، اشتغالزایی خوبی در منطقه ایجاد و مانع مهاجرت نیروی کار از منطقه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احداث نیروگاه تلمبه ذخیره ای در شهرستان بدره

لزوم احداث نیروگاه تلمبه ذخیره ای در شهرستان بدره