مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-29سياسي

فرصتی برای قدم زدن در خیابان های تهران ناصری در منطقه 12


شهردار منطقه 12 از برگزاری برنامه هایی همچون تعزیه شهادت امیرکبیر در مدرسه دارالفنون و دوره های آموزشی بلدمحله برای اولین بار در هفته تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، 12 مهر در بازار تهران، روایت تعزیه و آیین های سنتی، 13 مهر در کاخ گلستان، روایت آیین و رسوم سایر اقوام در تهران، 14 مهر در حسینیه عرب ها و روایت تکیه ها و حسینیه های تهران، 15 مهر در حسینیه سادات اخوی خواهد بود که این برنامه ها توسط استادانی نظیر فتحعلی بیگی، عالم نژاد، حدادی و تکمیل همایون به اجرا درمی آید و با همکاری موزه ارتباطات از شبکه های مجازی پخش خواهد شد.

شهردار منطقه 12 همچنین از اجرای نمایشنامه خوانی در سرای کاظمی خبر داد و ضمن تأکید بر اهمیت بازیابی هویت شهری در احساس تعلق به شهر تصریح کرد: شهرها با تنوع سبک های معماری و ویژگی های فرهنگی از هم تفکیک می شوند و حفظ این تنوع، هویت شهری ما را می سازد؛ ازاین رو با بهره گیری از فرصت هفته تهران باید به شناسایی و معرفی این المان ها و عناصر فرهنگی پرداخت که خوشبختانه از جاذبه بسیاری برای شهروندان به ویژه نسل جوان برخوردار است.

وی ادامه داد: عمارت سرای کاظمی واقع در محله امامزاده یحیی (ع) یکی از این بناهای تاریخی است که با حفظ آن کوشیده ایم به این اهداف دست یابیم و اکنون در فرصت هفته تهران نمایشنامه خوانی با موضوع تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی برای قدم زدن در خیابان های تهران ناصری در منطقه 12

فرصتی برای قدم زدن در خیابان های تهران ناصری در منطقه 12