مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 18:352020-09-29ورزشي

اگر مسی بخواهد، او را به اتلتیکو می آورم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لوییس سوارز جمعه شب و به صورت رسمی از بارسلونا جدا شد و با قراردادی دو ساله راهی اتلتیکومادرید شد.

جدایی او از بارسا حواشی فراوانی داشت، - رییس باشگاه اتلتیکو هم تیمی شدن دوباره لیونل مسی و لوییس سوارز این بار در باشگاه مادریدی را غیرممکن نمی داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، لوییس سوارز جمعه شب و به صورت رسمی از بارسلونا جدا شد و با قراردادی دو ساله راهی اتلتیکومادرید شد.

جدایی او از بارسا حواشی فراوانی داشت، اما این ستاره اروگوئه ای در اولین دیدار اتلتیکو در لالیگا برابر گرانادا نمایشی فراتر از تصور داشت.

سوارز که در دقیقه 70 به جای دیگو کاستا وارد میدان شد، خیلی زود در ترکیب اتلتیکومادرید درخشید و پس از سه دقیقه پاس گل مارکوس یورنته را برای او مهیا ساخت.

اما این تازه ابتدای کار بود و مهاجم 34 ساله موفق شد در دقیقه 86 و روی ارسال مارکوس یورنته، با یک ضربه سر دقیق و فنی دروازه گرانادا را باز کند و اولین گلش را برای اتلتیکومادرید به ثمر برساند.

طوفان لوییس سوارز ادامه یافت و او در دقیقه 94 با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه از درون محوطه باز هم موفق به گلزنی شد تا در نهایت اتلتیکومادرید با برتری قاطع 6-1 گرانادا را مغلوب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر مسی بخواهد، او را به اتلتیکو می آورم

اگر مسی بخواهد، او را به اتلتیکو می آورم