مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:252020-09-30اقتصادي

افزایش 15 درصدی تامین کود اوره/ تا پایان سال افزایش قیمت کود نداریم


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران گفت: تمامی کودهای ازته همانند سال قبل در اختیار کشاورزان قرار می گیرد و هیچگونه افزایش قیمت وجود نخواهد داشت و تا پایان سال با قیمت قبل در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

- مجید سلطانی در  گفت و گو با خبرنگار فارس در ساری،  با بیان اینکه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران بر اساس توصیه موسسه تحقیقات خاک و آب رقمی را به عنوان برنامه ابلاغی میزان مصرف کودهای بخش کشاورزی به استان ها ابلاغ می کند، گفت: استان مازندران در برنامه ابلاغی سال جدید 98 هزار تن کود ازته، 13 هزار تن کود فسفاته و 30 هزار تن کود پتاسه تامین، تهیه و در اختیار کارگزاران استان قرار داده تا به دست کشاورزان برسد.

وی ادامه داد: 6 ماهه نخست امسال 52 هزار تن کود ازته تامین، حمل و در اختیار کشاورزان قرار گرفت که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران افزود: 6 ماهه نخست امسال کودهای پتاسه و فسفاته به دلیل وارداتی بودن و عدم توزیع و توقف فروش و تغییر از ارز ترجیحی به ارز نیمایی، تنها 10 درصد آن تامین و توزیع شد.

سلطانی درباره قیمت کودهای شیمیایی گفت: تمامی کودهای ازته همانند سال قبل در اختیار کشاورزان قرار می گیرد و هیچگونه افزایش قیمت وجود نخواهد داشت و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی تامین کود اوره/ تا پایان سال افزایش قیمت کود نداریم

افزایش 15 درصدی تامین کود اوره/ تا پایان سال افزایش قیمت کود نداریم