مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-30سياسي

اخلاص شالوده شخصیتی تمام حماسه سازان و رزمندگان اسلام بود


اخلاص شالوده شخصیتی تمام فداکاران، حماسه سازان و رزمندگان اسلام بود، همه در جبهه برای رضای خدا کار می کردند و می جنگیدند و دفاع می کردند، وقتی که کار مخلصانه و برای خدا انجام بگیرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، دفاع مقدس سند عزت، غرور، افتخار و البته اقتدار و قدرت نظام مقدس اسلامی است، سال هایی که مردان بزرگ الهی با لبیک گفتن به ندای ولی فقیه زمانه حماسه ها و جانفشانی فراوانی را در جبهه های حق علیه باطل خلق کردند.

سال هایی که دشمن با ادوات به روز جنگی و با حمایت های همه جانبه جهان به مصاف شیرمردان حسینی آمدند اما رزمندگان جوان اما بزرگ ما با سلاح ایمان و تقوا و اخلاص دشمن را از این نبرد پشیمان کرده و شکست را به آنها تحمیل کردند.

  روزهایی که مرد و زن، پیر و جوان و بزرگ و کوچک و همه اقشار برای حفظ مکتب و ارزش ها و خاک پاک وطن، جانفشانی های فراوانی را نشان دادند و با خون مطهر و پاک خود سند عزت و سرافرازی این مرز و بوم را امضاء کردند.

  بر همین اساس و برای آشنایی بیشتر با مفاهیم و ارزش های سال های دفاع مقدس به سراغ حاج سید مرتضی خلیلی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس رفتیم.

  فارس: خودتون را معرفی کنید؟  خلیلی: بنده سید مرتضی خلیلی، 53 سال سن دارم و اکنون مسؤول کانون مداحان خرمشهر و نائب رییس کانون مداحان استان خوزستان هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص شالوده شخصیتی تمام حماسه سازان و رزمندگان اسلام بود

اخلاص شالوده شخصیتی تمام حماسه سازان و رزمندگان اسلام بود