مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-30سياسي

نشست مجازی «ظرفیت های گردشگری معدن» برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران از برگزاری نشست مجازی ظرفیت های گردشگری مجازی با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن کشور همزمان با هفته گردشگری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پرهام جانفشان مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: به مناسبت هفته گردشگری نشست مجازی ظرفیت های گردشگری مجازی با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن کشور روز پنجشنبه 10 مهر برگزار می شود.

یکی از جاذبه های گردشگری کشور، معدن است که با عنوان زمین گردشگری معادن شناخته می شود.

وی افزود: از جمله مواردی که جذابیت خاصی برای مردم دارد، مشاهده معادن روباز و زیرزمینی، روش های اکتشاف و استخراج آن ها، دستگاه ها و ماشین آلات مورد استفاده برای استخراج معادن، مشاهده انواع کانی ها و سنگ ها به ویژه سنگ های قیمتی و جواهر است.

یکی از اهداف اداره کل استان معرفی درست ظرفیت های سرمایه گذاری در گردشگری معدن و ایجاد تعامل و همکاری با دستگاه های هم سو در این حوزه است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: تولیدات هنرمندان صنایع دستی در رشته تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی بر روی سنگ هایی انجام می شود که از معادن داخل کشور استخراج می شود و این ظرفیت وجود دارد تا با برندسازی، شاهد توسعه و صادرات صنایع دستی در بخش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مجازی «ظرفیت های گردشگری معدن» برگزار می شود

نشست مجازی «ظرفیت های گردشگری معدن» برگزار می شود