مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:502020-09-30سياسي

نخستین جلسه دادرسی الکترونیک در دادگستری کرمانشاه برگزار شد


اولین جلسه دادرسی الکترونیک در دادگستری کل استان کرمانشاه برگزار و به پرونده مربوطه به صورت الکترونیکی رسیدگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز با حضور رییس کل دادگستری، رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب و قاضی پرونده مربوطه اولین جلسه دادرسی الکترونیک در دادگستری کل استان کرمانشاه برگزار و به پرونده مربوطه به صورت الکترونیکی رسیدگی شد.

پرویز توسلی زاده در حاشیه این دادرسی با بیان اینکه یکی از راهکارهای مناسب برای سرعت بخشیدن به فرایند دادرسی، دادرسی الکترونیک است، یادآور شد: این موضوع از مصادیق سند تحول ریاست معظم قوه قضاییه است که خوشبختانه امروز توانستیم با پیگیری های خوبی که صورت گرفت شاهد افتتاح آن در کرمانشاه باشیم.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: دادرسی الکترونیک در شرایط کنونی می تواند اجرای عدالت را در کمترین زمان ممکن میسر سازد و از جهت دیگر قادر است به رفع اطاله دادرسی، تسریع در امور جاری محاکم و نیز افزایش دقت و جلوگیری از طرح دعاوی تکراری و پیشگیری از وقوع جرم کمک کند.

وی ادامه داد: بحمدالله این کار از اقدامات مهم و بزرگی است که در شرایط کنونی بیماری کرونا انجام شد و از یک سو به حفظ سلامت قضات و کارکنان و از سوی دیگر سلامت زندانیان که از مسائل مهم برای ما محسوب می شود، کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه دادرسی الکترونیک در دادگستری کرمانشاه برگزار شد

نخستین جلسه دادرسی الکترونیک در دادگستری کرمانشاه برگزار شد