مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-30سياسي

جهاد دانشگاهی در فرآیند توسعه گیلان نقش آفرینی کند


استاندار گیلان تالاب انزلی را از ظرفیت های ارزشمند گیلان خواند که مدیریت و احیاء آن درروند توسعه استان مؤثر است و به جهاد دانشگاهی تأکید کرد که با ارائه طرح و پژوهش در تحقق این مهم نیز اقدامی مؤثر انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در دیدار دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی کشور با تبریک چهلمین سال تأسیس این نهاد علمی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در چهار دهه اخیر توانسته در حوزه های پژوهش، آموزش و نیز پیوند علم و صنعت اقدامات شایسته ای انجام دهد و فعالیت های فناورانه ای اجرا کند.

وی با اشاره به فعالیت های علمی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی در گیلان، بر ضرورت استمرار رویکردهای این نهاد در جهت رفع مشکلات استان و ارائه راهکار تأکید کرد و گفت: همواره در همه بخش ها به خودکفایی ملی تأکیددارم که در راستای تحقق این مهم مؤسسات دانشگاهی می توانند نقش آفرین باشند.

استاندار گیلان سهم شرکت های دانش بنیان در اقتصاد کشورهای پیشرفته و تولید ارزش افزوده را یادآور شد و حمایت از این شرکت ها را از موضوعات مهمی عنوان کرد که دولت تدبیر و امید با در نظر گرفتن تمهیدات ویژه ای آن را دنبال می کند.

زارع با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان و پژوهشکده محیط زیست آن نیز فعالیت هایی در حوزه های مختلف زیستی انجام داده اند، افزود: تأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در فرآیند توسعه گیلان نقش آفرینی کند

جهاد دانشگاهی در فرآیند توسعه گیلان نقش آفرینی کند