مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:302020-09-30اقتصادي

کشورهایی که کمتر از 10 درصد سالمند دارند توسعه یافته هستند


نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران گفت: شهرها و کشورهایی که کمتر از 10 درصد سالمند دارند نشان دهنده توسعه یافتگی آن کشورها است.

- ایسنا/اصفهان نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران گفت: شهرها و کشورهایی که کمتر از 10 درصد سالمند دارند نشان دهنده توسعه یافتگی آن کشورها است.

لیلا السائجی جودان امروز (چهارشنبه_9 مهرماه) در نشست خبری نگاهی به برنامه های هفته ملی تکریم سالمندان، اظهار کرد: باعث افتخار است که در کنار مسئولان اصفهانی برای رونمایی از شهر دوم دوستدار سالمند هستم.

متاسفم که به دلیل کرونا نمی توانم حضوری در این جلسه باشم و امیدوارم شهردار اصفهان هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد.

وی افزود: این همکاری و شراکت طولانی مدت نتایج اش به گوش بسیاری از کشورها رسیده است و دوست دارند از این نتایج استفاده کنند.

شهرها و کشورهایی که کمتر از 10 درصد سالمند دارند نشان دهنده توسعه یافتگی آن کشورها است.

نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد در ایران گفت: محیط دوستدار سالمند از جمله مداخلاتی است که به صورت موثر می تواند رفته رفته زندگی سالمندان را بهتر کند و شهرهای بسیاری در دنیا دوست دارند به عنوان شهر دوستدار سالمند ملحق شوند و مطمئن هستم اصفهان به این شبکه خواهد پیوست و محیط خوبی برای زندگی سالمندان فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهایی که کمتر از 10 درصد سالمند دارند توسعه یافته هستند

کشورهایی که کمتر از 10 درصد سالمند دارند توسعه یافته هستند