مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 06:452020-10-01اقتصادي

معرفی آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران


تهران پایتخت با بیست و یک سال تجربه درخشان آموزش در زمینه ی ارائه آموزشهای تخصصی و مهارتی با بهره گیری از اساتید کارآمد با تجربه و با استفاده از بهترین تکنیک های یادگیری به کارآموزان در زمینه آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ و بردهای الکترونیکی از سال 1378 .

- تهران پایتخت با بیست و یک سال تجربه درخشان آموزش در زمینه ی ارائه آموزشهای تخصصی و مهارتی با بهره گیری از اساتید کارآمد با تجربه و با استفاده از بهترین تکنیک های یادگیری به کارآموزان در زمینه آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ و بردهای الکترونیکی از سال 1378 شروع به فعالیت نموده و دوره های تخصصی کوتاه مدت ویژه بازار کار را با هدف کارآفرینی تدوین نموده و هر ساله کارآموزان بسیاری را آموزش داده و وارد بازار کارنموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام تهران پایتخت، کارآموزان طی دوره های آموزش با بخش های مختلف گوشی و برد و لپ تاپ آشنا می شوند و چگونگی عیب یابی و تعمیر هر بخش را به تفکیک آموزش می بینند و تعمیرات را طبق الگوهای خاصی قدم به قدم انجام می دهند.

اساتید این مجتمع آموزشی متخصصانی می باشند که کار آموزان را به سوی اشتغال سریع سوق می دهند.

از جمله این آموزش ها می توان از آموزش دوره تعمیرات پکیج، کولر گازی، برق صنعتی، برق ساختمان، خانه هوشمند، تعمیرات آسانسور، تعمیرات ECU لوازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران

معرفی آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران