مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:252020-10-01سياسي

رفع مشکل روستاهای فیروزکوه در حوزه آب شرب، مخابرات و گازرسانی


فرماندار فیروزکوه از رفع مشکل روستاهای فیروزکوه در حوزه آب شرب مخابرات و گازرسانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی یوسفی جمارانی ظهر پنج شنبه در مراسم کلنگ زنی آبرسانی روستایی به 15 روستای فیروزکوه اظهار داشت: از سال 97 موارد و مشکلات روستاهای شهرستان مورد بازدید قرار گرفت ومعضل ها در سه ماه جمع آوری شد و در نهایت برای آنها برنامه ریزی صورت گرفت و با همراهی مسئولین نسبت به رفع آنها اقدام شد.

یوسفی جمارانی افزود: مهم ترین مسئله در روستاهای فیروزکوه آب شرب بود چرا که آب مهم ترین محور برای توسعه روستاها محسوب می شود لذا در حوزه آب شرب با پیگیری های انجام شده امروز شاهد کلنگ زنی آب رسانی به 15 روستای شهرستان هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در حوزه مخابرات نیز شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان بوده ایم گفت: در این زمینه هم تک تک روستاها مورد بررسی قرار گرفت و طی 2 ماه اخیر اتفاقات خوبی رخ داد و در ارجمند تمام روستاها به اینترنت پرسرعت مجهز شد و این مسیر ادامه دار خواهد بود و به قولی که به مردم منطقه داده این پایبند هستیم.

فرماندار فیروزکوه عنوان داشت: در منطقه خشکرود به دلیل محرومیت های انباشته به این منطقه نگاه خاص داشتیم و مشکل منابع آبی در این منطقه وجود داشت و امکان تأمین آب محدود بود و با تعاملاتی که انجام شد موضوع گاز و زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل روستاهای فیروزکوه در حوزه آب شرب، مخابرات و گازرسانی

رفع مشکل روستاهای فیروزکوه در حوزه آب شرب، مخابرات و گازرسانی