مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-01ورزشي

نخستین حضور بانوان جودوکار ناشنوا در مسابقات بین المللی


رییس انجمن جودو ناشنوایان از موافقت کنفدراسیون آسیا با حضور زنان جودوکار ناشنوای ایران با حجاب اسلامی در مسابقات برون مرزی خبر داد.

- رییس انجمن جودو ناشنوایان از موافقت کنفدراسیون آسیا با حضور زنان جودوکار ناشنوای ایران با حجاب اسلامی در مسابقات برون مرزی خبر داد.

محمدرضا لویی مقدم در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم جودوی ناشنوایان سه سال بنا به دلایل مختلفی امکان شرکت در مسابقات برون مرزی را نداشت.

سال گذشته قرار بود این تیم در بازی های آسیایی هنگ کنگ شرکت کند که متاسفانه این مسابقات به دلیل نامناسب بودن شرایط کشور هنگ کنگ لغو شد.

سپس قرار بود این تیم را برای مسابقات جهانی فرانسه آماده کنیم که به خاطر شیوع ویروس کرونا این مسابقات نیز لغو و به سال 2021 موکول شد.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال 2021 و قبل از اعزام تیم جودو به المپیک ناشنوایان، مسابقات جهانی فرانسه برگزار شود تا بتوانیم با محک و ارزیابی عملکرد جودوکاران ناشنوا، تیم خوب و آماده ای را به المپیک ناشنوایان که آبان ماه سال گذشته در برزیل برگزار می شود، اعزام کنیم.

رییس انجمن جودوی ناشنوایان همچنین با اشاره به تشکیل تیم ملی بانوان، گفت: خوشبختانه مجوز حجاب بانوان جودوکار برای شرکت در مسابقات بین المللی از سوی کنفدراسیون آسیا را دریافت کردیم و وزارت ورزش و جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین حضور بانوان جودوکار ناشنوا در مسابقات بین المللی

نخستین حضور بانوان جودوکار ناشنوا در مسابقات بین المللی