مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-02سياسي

دشمن در صدد تحریف وقایع بعد از انقلاب است


امام جمعه قیدار به مسئله تحریف به عنوان مهم ترین ابزار در جنگ روانی و جنگ روایت ها که به عنوان شاه کلید عمل می کند اشاره کرد و گفت: امروز هم دشمن در صدد تحریف است و تحریف تاریخ انقلاب وقایع دفاع مقدس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار نگه داشتن حرمت ماه محرم و صفر را از شعائر الهی دانست و اظهار کرد: ماه محرم و صفر از شعائر الهی است و باید به بزرگی از آن یاد شود که تعظیم شعائر الهی مطلبی است که خداوند در قرآن از آن با عنوان تقوا یاد کرده است.

امام جمعه قیداربه در پیش بودن17 مهرماه روز جهانی کودک اشاره و تصریح کرد: تربیت دینی کودک حقی است که خداوند متعال بر عهده والدین، گذاشته است و این تربیت صحیح است که سعادت او را تامین می کند.

وی همچنین به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: با وجود توطئه های فراوان دشمنان اسلام و انقلاب، جمهوری اسلامی ایران امن ترین کشور منطقه است و در این راستا مدیون تلاش های شبانه روزی نیروهای امنیتی و مسلح و نیروی انتظامی در مرزها و داخل شهرها هستیم.

موسوی تاکید کرد: بدون تردید بخش مهمی از امنیت امروز جامعه ما از مرزهای طولانی کشور گرفته تا جاده ها و شهرها و روستاها، مرهون تلاش های شبانه روزی نیروی جان برکف انتظامی است که برای تأمین این امر مهم، هر ماه تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در صدد تحریف وقایع بعد از انقلاب است

دشمن در صدد تحریف وقایع بعد از انقلاب است