مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 10:452020-10-02سياسي

مردم در امر به معروف حجاب همراه نیروی انتظامی و قوه قضاییه باشند


علاوه بر ورود پلیس و قوه قضاییه به امر مقابله با بی حجابی، مردم هم باید به این امر ورود پیدا کنند و آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: اخلاق نیکو و حسن خلق می تواند باعث جذب اقشار مختلف به خودمان شود اما از سوی دیگر بدرفتاری و خشونت باعث خواهد شد افراد از ما دور شوند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: اخلاق ظرف دین است و با اخلاق خوب می توان دین را گسترش داد اما بی اخلاقی باعث زدگی در دین می شود.

وی با تاکید بر اینکه نخستین مبارزه امام راحل حمله به فرهنگ طاغوت شاهنشاهی بود افزود: زمانی که نصیحت های امام (ره) بر رژیم طاغوتی اثر نکرد، امام خمینی (ره) دست به افشاگری جنایت های پهلوی زد که در نهایت امام با هجرت خود پیام انقلاب را به جهان مخابره کرد و امروز آن انقلاب نوپا به درخت تنومندی به نام نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

حجت الاسلام یعقوبی تاریخ اقدامات و حرکات امام در راستای پیروزی انقلاب را بسیار مهم و آموزنده بیان کرد و گفت: کتب درسی در مدارس و دانشگاه ها باید این حرکات را به درستی ترسیم و تبیین کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در امر به معروف حجاب همراه نیروی انتظامی و قوه قضاییه باشند

مردم در امر به معروف حجاب همراه نیروی انتظامی و قوه قضاییه باشند