مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 11:002020-10-02سياسي

هفته گردشگری در بوشهر/از برگزاری جشنواره خرما تا ساماندهی مسجد تاریخی سیراف


افتتاح اقامتگاه بومگردی، حضور در جاده گردشگری نخلستان و برگزاری جشنواره برداشت خرما از جمله برنامه های بوشهری ها در هفته گردشگری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس، معاون صنایع دستی بوشهر از انتخاب صنایع دستی این استان در نمایشگاه تخصصی گارلند خبر داد.

لیلا رحیمی در این باره گفت: سه اثر ارزشمند گروه هنرپویان بوشهر، فعال در حوزه تولید صنایع دستی در نمایشگاه مجازی و مجله تخصصی گارلند انتخاب و به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: این موضوع با اعلام فراخوان دفتر منطقه آسیا_اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی  مبنی بر برگزاری نمایشگاه مجازی و آنلاین با موضوع آثار تولیدی صنایع دستی در دوران کرونا به کمک ظرفیت مجله تخصصی گارلند دنبال شد.

آثار برگزیده تولیداتی بودند که در دوران قرنطینه طراحی و اجرا شده بود و ثابت کرد صنایع دستی بوشهر آنقدر قابلیت دارد که از صادرات چمدانی فاصله بگیرد و شهرت جهانی خود را بیشتر کند.

تولید پارچه های رنگی در روستای ملی عبا بافی بحیری صنعتگران روستای ملی عبا بافی بحیری در زمینه تولید پارچه با پشم شتر بسیار با استعداد هستند که در همین راستا با ابتکاری جدید دست به تولید پارچه های رنگی زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته گردشگری در بوشهر/از برگزاری جشنواره خرما تا ساماندهی مسجد تاریخی سیراف

هفته گردشگری در بوشهر/از برگزاری جشنواره خرما تا ساماندهی مسجد تاریخی سیراف