مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 12:502020-10-02سياسي

آیا ممکن است یک زن رییس جمهور بعدی ایران باشد؟


سیاوسی نماینده سابق مجلس با بیان اینکه تعریف دقیق جنسیتی درباره رجل سیاسی نداریم، گفت: «خاورمیانه و ایران با تأخیر اما به هر حال به این نتیجه خواهد رسید که بتوانیم یک رییس جمهور زن را در آینده داشته باشیم».

- سیاوسی نماینده سابق مجلس با بیان اینکه تعریف دقیق جنسیتی درباره رجل سیاسی نداریم، گفت: خاورمیانه و ایران با تأخیر اما به هر حال به این نتیجه خواهد رسید که بتوانیم یک رییس جمهور زن را در آینده داشته باشیم .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده سابق مجلس با بیان اینکه موانع فرهنگی برای حضور زنان در انتخابات را حاکمیت باید از بین ببرد، گفت: علاوه بر موانع فرهنگی که سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده، موانع سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز برای حضور زنان در انتخابات وجود دارد.

طیبه سیاوشی شاه عنایتی، نماینده تهران در مجلس دهم در خصوص طرح اصلاح قانون انتخابات، اظهار کرد: در سیاست های کلی انتخابات که در سال 95 توسط رهبری ابلاغ شد؛ تعریف و اعلام معیارها و شرایطی که برای تشخیص رجل سیاسی برای نامزد ریاست جمهوری لازم است، به صراحت بر عهده شورای نگهبان گذاشته شده است بنابراین شورای نگهبان براساس آن سیاست های کلی اختیار ورود به این موضوع را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا ممکن است یک زن رییس جمهور بعدی ایران باشد؟

آیا ممکن است یک زن رییس جمهور بعدی ایران باشد؟