مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 14:552020-10-02سياسي

قالیباف: پیش بینی ثبات اقتصادی در سال 1400/ به دنبال کمک به دولت هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابلسر، محمدباقر قالیباف عصر امروز در مراسم یادواره 72 شهید والا مقام هادی شهر و روستاهای همجوار قادی محله شهرستان بابلسر اظهار کرد: من از مازندران در دوران دفاع مقدس از قله های سر به فلک کشیده شمال غرب تا رودخانه خروشان اروند همرزم و همسنگران عزیز مازندرانی در دوران دفاع مقدس داشتم.

وی تصریح کرد: جای در جبهه وجود ندارد که پای مردم مازندران به آنجا نرسیده باشد و خون جوانان این استان در آنجا نریخته باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: صفا و صمیمیت مردم مازندران را نزدیک به دو سال توفیق خدمت در سپاه کربلا را داشتم دیدم و همان علاقه و محبت و گذشته امروز بنده را با افتخار به این جمع آورده است، بنده 32 سال قبل در این روستا خدمت آیت الله روحانی نماینده امام راحل حضور می یافتیم.

*اشاره سردار سلیمانی به رشادت مردم مازندران وی ادامه داد: سردار سلیمانی وقتی که قصه حلب را برای بنده تعریف می کرد و وقتی بحث خان طومان را مطرح می کرد به رشادت مردی های مردم مازندران اشاره می کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم مازندران همیشه در دفاع از انقلاب اسلامی ایران به خوبی درخشیدند، همه این شکوه و عظمتی که در دوران دفاع مقدس دیده ایم نقش مردم در این بخش حقیقت شکوه آفرین و افتخارآفرین بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: پیش بینی ثبات اقتصادی در سال 1400/ به دنبال کمک به دولت هستیم

قالیباف: پیش بینی ثبات اقتصادی در سال 1400/ به دنبال کمک به دولت هستیم