مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مهر 1399 ساعت 19:302020-10-02سياسي

تعهدات هیئت دولت در روستای حسین آباد کالپوش انجام شده است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه تعهدات هیئت دولت در روستای حسین آباد کالپوش انجام شده است، گفت: مشکلات اقتصادی روند ساخت خانه ها را کُند کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری شامگاه آدینه در نشست بررسی و رفع مشکلات زیرساختی روستای حسین آباد کالپوش در سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان، با بیان اینکه تعهدات هیئت دولت در روستای حسین آباد کالپوش انجام شده است، تاکید کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی روند تکمیل خانه ها در سایت جدید روستای حسین آباد کالپوش با مشکلاتی همراه است که با رایزنی های انجام شده با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای رفع این دغدغه تدابیری اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه فرایند گاز و برق رسانی در سایت جدید روستای حسین آباد کالپوش در حال انجام و با تلاش شرکت آب و فاضلاب استان، برای رفع مشکلات آب و فاضلاب سایت جدید هم اقدام می شود، افزود: مردم منطقه مطالبه دارند که علت رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش بررسی و اعلام شود که انجام طرح مطالعاتی علت این حادثه اکنون توسط کارشناسان مجرب دانشگاه اراک در دست بررسی است.

معاون استاندار سمنان ابراز کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام های خوبی را برای رفع مشکلات زیرساختی در روستای حسین آباد کالپوش انجام داده اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدات هیئت دولت در روستای حسین آباد کالپوش انجام شده است

تعهدات هیئت دولت در روستای حسین آباد کالپوش انجام شده است