مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 05:052020-10-03ورزشي

تاکنون هیچ حمایتی از باشگاه های سوارکاری اردبیل انجام نشده است


مالک باشگاه سوارکاری آترو و مربی و هندلر اسبان مسابقات زیبایی اسب عرب گفت: متأسفانه تا به امروز هیچ حمایتی از باشگاه های سوارکاری اردبیل انجام نشده است.

- ایسنا/اردبیل مالک باشگاه سوارکاری آترو و مربی و هندلر اسبان مسابقات زیبایی اسب عرب گفت: متأسفانه تا به امروز هیچ حمایتی از باشگاه های سوارکاری اردبیل انجام نشده است.

سالار غلامین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اولین دلیل این کار عدم وجود برنامه مدون برطبق سیستم های بین المللی برای کوتاه مدت و بلندمدت در دست مسئولان برای اکثر رشته های ورزشی مخصوصاً سوارکاری و رشته های مختلف آن است.

وی ادامه داد: دلیل دوم اینکه اکثر افراد مسئول در این رشته تخصص لازم برای این رشته را نداشته و حتی از افراد واجد علوم مدیریتی یا خبرگان امر نیز برای سپردن مسئولیت بهره مندی صورت نپذیرفته است و برخی از این افراد با وابستگی به جناح های سیاسی در این مسئولیت ها قرار گرفته اند که هرچند بسیاری خودشان انسان های وارسته و آزاده و متدین به دین مبین اسلام و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند، اما به دلیل عدم بهره مندی از تخصص لازم، متأسفانه موفق به اخذ نتیجه مطلوب نگردیده اند.

غلامین افزود: بنده چندین بار در ایران در لیست بهترین هندلرهای میدان ها شو به انتخاب بزرگ قضات بین المللی جهان، از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون هیچ حمایتی از باشگاه های سوارکاری اردبیل انجام نشده است

تاکنون هیچ حمایتی از باشگاه های سوارکاری اردبیل انجام نشده است