مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 06:352020-10-03سياسي

پیام موسوی لارگانی به مناسبت بازگشت پیکر شهید هراچ هاکوپیان به اصفهان


نماینده مردم فلاورجان و عضو هیئت رییسه مجلس در پیامی به مناسبت بازگشت پیکر شهید هراچ هاکوپیان به اصفهان، شهدای ارمنی را گواه عزت آفرینی و مجاهدت وصف ناپذیر آنها در دفاع از وطن دانست.

- نماینده مردم فلاورجان و عضو هیئت رییسه مجلس در پیامی به مناسبت بازگشت پیکر شهید هراچ هاکوپیان به اصفهان، شهدای ارمنی را گواه عزت آفرینی و مجاهدت وصف ناپذیر آنها در دفاع از وطن دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در پیامی نوشت: بسم رب الشهدا و الصدیقین این وعده خداست که حق الناس را نمی بخشد! خون شهدا حق الناس است، نمی دانم با این حق الناس بزرگی که به گردن ماست، چه خواهیم کرد؟! بازگشت شکوهمندانه پیکر پاک و مطهر شهید بزرگوار هراچ هاکوپیان به اصفهان در ایام نزدیک به اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) معنویت شهر شهیدان را دو چندان کرد.

ارامنه عزیز ایران در طول دوران 4 دهه انقلاب اسلامی و به خصوص در 8 سال دفاع مقدس با مجاهدتی وصف ناپذیر در دفاع از وطن درخشیدند.

شهدای عزیز ارمنی گواه این عزت آفرینی هستند.

به عنوان خادم مردم شهید پرور استان اصفهان در خانه ملت بازگشت پیکر شهید هراچ هاکوپیان به اصفهان پس از 33 سال را به محضر خانواده بزرگوار این شهید، هموطنان عزیز ارمنی، نمایندگان معزز ارامنه جنوب و شمال در مجل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام موسوی لارگانی به مناسبت بازگشت پیکر شهید هراچ هاکوپیان به اصفهان

پیام موسوی لارگانی به مناسبت بازگشت پیکر شهید هراچ هاکوپیان به اصفهان