مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:002020-10-03سياسي

پای حرف مردم استانی که در حال پیرشدن هستند


هر وقت صحبت از سالمندان می شود همه ی ما یاد کسانی می افتیم که به هر دلیلی در مرکز نگهداری سالمندان روزهای پیری خود را می گذرانند، روزهایی که آن را به «نقد جوانی خریده اند» و سرشار از دلتنگی هایی می شوند که جوانان لبریز از مستی کمتر آن را درک می کنند.

- ایسنا/ایلام هر وقت صحبت از سالمندان می شود همه ی ما یاد کسانی می افتیم که به هر دلیلی در مرکز نگهداری سالمندان روزهای پیری خود را می گذرانند، روزهایی که آن را به نقد جوانی خریده اند و سرشار از دلتنگی هایی می شوند که جوانان لبریز از مستی کمتر آن را درک می کنند.

اما در این میان کسانی نیز هستند که دوران سالمندی خود را در کنار خانواده ها و در حال تکاپو می گذرانند که هر کدام هم دنیای خود را دارند، این سوژه ما را عصر یک روز کرونایی در هفته سالمندان راهی پیاده راه طالقانی شهر ایلام می کند.

محمد مراد می گوید: فکر کنم آذر امسال 70 ساله شوم، بازنشته هستم و صبح ها و عصرها برای گذراندن اوقات با دوستان به اینجا و معمولا پارک کودک می روم.

از حال و روزش که می پرسم می گوید: هنوز هم نمی دانم که چگونه به این مرحله از زندگی رسیدم، خیلی زود گذشت و تا به خودمان آمدیم پیر شدیم.

وی ادامه داد: دلخوشی هایم بچه و نوه هایم هستند و معمولا دلتنگی هایم را با آنان می گذرانم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای حرف مردم استانی که در حال پیرشدن هستند

پای حرف مردم استانی که در حال پیرشدن هستند