مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 07:152020-10-03اقتصادي

کاربردی شدن نانو کفپوش های خود ترمیم شونده در صنایع دارویی و نفتی


کف پوش های نانویی یکی از شرکت های دانش بنیان که دارای قابلیت خودترمیم شوندگی است، در صنایع دارویی، بهداشتی و صنعتی کاربردی شده است.

- کف پوش های نانویی یکی از شرکت های دانش بنیان که دارای قابلیت خودترمیم شوندگی است، در صنایع دارویی، بهداشتی و صنعتی کاربردی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد رونق باغبانی از مدیران این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه در نیمه اول سال جاری، به اندازه کل سال 1398 کفپوش های نانویی را تولید و به بازار عرضه کردیم، گفت: این کفپوش های نانویی در مراکز مختلفی در کشور نظیر بیمارستان آتیه همدان و شرکت داروسازی جابربن حیان استفاده شده است.

رونق باغبانی، با تاکید بر اینکه در حال حاضر برای تامین مواد اولیه با مشکلاتی روبرو هستیم، ابراز امیدواری کرد که با پیگیری مسئولان این مشکل رفع شود، خاطر نشان کرد: کفپوش های نانویی تولید شده دارای قابلیت خودترمیم شوندگی هستند؛ چرا که این پوشش ها از جنس پلی یورتان پایه آب بوده که در مجاورت گرما می توانند ترک ها و آسیب های وارد شده به خود را ترمیم کنند.

مجری طرح اضافه کرد: معمولا در پوشش های پلیمری از حلال های آلی استفاده می شود که برای محیط زیست و سلامت جامعه خطرآفرین است.

اما در این محصول فناوری استفاده شده که عاری از حلال آلی بوده و پایه آب است؛ بنابراین برای محیط زیست و انسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربردی شدن نانو کفپوش های خود ترمیم شونده در صنایع دارویی و نفتی

کاربردی شدن نانو کفپوش های خود ترمیم شونده در صنایع دارویی و نفتی