مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 09:352020-10-03اقتصادي

توزیع 24 هزار تن کود کشت پاییزه در زنجان


رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: کشت پاییزه 24 هزار تن کود فسفاته و ازته در بین کشاورزان استان زنجان در میان کشاورزان زنجانی توزیع می شود.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: کشت پاییزه 24 هزار تن کود فسفاته و ازته در بین کشاورزان استان زنجان در میان کشاورزان زنجانی توزیع می شود.

جواد تاراسی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با توزیع 24 هزار تن کود کشت پاییزه در زنجان، اظهار کرد: کشت پاییزه 24 هزار تن کود فسفاته و ازته در بین کشاورزان استان زنجان توزیع می شود و این میزان کود توسط شرکت خدمات حمایتی و عاملان توزیع در سطح استان توزیع می شود و 60 عامل توزیع در سطح شهرستان های استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه کشاورزان می توانند کود مورد نیاز کشت پاییزه خود را با مراجعه به عاملان و کارگزاری های رسمی و مجاز شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهیه کنند، افزود: به تناسب نیاز کشاورزان زنجانی تدارکات لازم برای تامین کشت پاییزه مورد نیاز استان زنجان صورت گرفته و در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه کشت پاییزه با کشت محصول کلزا در مناطق سردسیری استان از 15 شهریور آغاز شده است، خاطرنشان کرد: از اوایل مهرماه نیز کشت گندم در مناطق مختلف استان آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 24 هزار تن کود کشت پاییزه در زنجان

توزیع 24 هزار تن کود کشت پاییزه در زنجان