مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 10:402020-10-03پزشكي

چرا آگاهی رسانی به جامعه درباره سرطان کودکان مهم است؟


مدیرعامل موسسه محک بر لزوم آگاهی رسانی به جامعه درباره سرطان کودکان بویژه در دوران شیوع کرونا و دغدغه سلامتی و دسترسی به امکانات درمانی بیشتر تاکید کرد.

- مدیرعامل موسسه محک بر لزوم آگاهی رسانی به جامعه درباره سرطان کودکان بویژه در دوران شیوع کرونا و دغدغه سلامتی و دسترسی به امکانات درمانی بیشتر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی موسسه محک، آراسب احمدیان - مدیرعامل محک در یادداشتی در خصوص آگاهی رسانی به جامعه در زمینه سرطان کودکان آورده است: ماه سپتامبر در تقویم جهانی به ماه آگاهی رسانی سرطان کودکان نام گذاری شده است و سازمان هایی که در این زمینه فعالیت دارند به دعوت انجمن بین المللی آنکولوژی کودک (SIOP) و انجمن بین المللی سرطان کودک (CCI) با هدف یادآوری، فرهنگ سازی و آگاهی رسانی، اقداماتی را در جامعه به ویژه گروه های مرتبط با کودکان همچون والدین جوان، معلمان و مربیان و پزشکان اطفال و عمومی انجام می دهند تا آگاهی و توجه بیشتری نسبت به نشانه های بیماری سرطان کودک ایجاد شود.

آگاهی هر چه بیشتر جامعه و متخصصان به علائم بیماری به تشخیص زودهنگام کمک خواهد کرد و تشخیص زودهنگام این بیماری نیز به درمان مؤثرتر، کم هزینه تر و کم دردتر منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آگاهی رسانی به جامعه درباره سرطان کودکان مهم است؟

چرا آگاهی رسانی به جامعه درباره سرطان کودکان مهم است؟