مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 11:052020-10-03اجتماعي

ضدعفونی روزانه گاری های جمع آوری زباله در مشهد


مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از ضدعفونی روزانه بیش از 4500 گاری جمع آوری زباله 1100 لیتری، با استفاده از مواد جدید و سازگار با محیط زیست خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، علیرضا صحراگرد با اعلام این خبر اظهار کرد: در گذشته همواره برای ضدعفونی کردن گاری های جمع آوری زباله از آهک پاشی استفاده می شد که این موضوع اثرات بسیار مخربی برای محیط زیست و فضاهای سبز شهری ایجاد می کرد.

وی افزود: در همین راستا و به منظور کاهش اثرات مخرب زیست محیطی استفاده از آهک، از بهمن ماه سال 98 فرایند آهک پاشی به طور کامل در ضدعفونی گاری های جمع آوری زباله حذف شد و هم اکنون از ماده ای سازگار با محیط زیست به نام جرمی ساید استفاده می شود.

صحراگرد ادامه داد: این ماده سازگار با محیط زیست، ویژگی هایی نظیر غیر سمی و غیر سرطان زا بودن، قدرت ضدعفونی بالا و بدون اثر خورندگی، موثر بر تمامی عوامل بیماری زای میکروبی، قارچی و ویروسی و قدرت اثربخشی بالا حتی در محیط های آلوده را دارد.

وی تصریح کرد : استفاده از این ماده مخصوص، در ایام شیوع کرونا توانست تا حد قابل قبولی انتشار ویروس کرونا در سطح شهر را مهار کند و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در این ایام، علاوه بر گاری های جمع آوری زبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی روزانه گاری های جمع آوری زباله در مشهد

ضدعفونی روزانه گاری های جمع آوری زباله در مشهد