مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 11:352020-10-03اقتصادي

پرداخت یکهزار میلیارد تومان وام برای توسعه صادرات زعفران/ نرخ سود؛ 15 درصد


معاون سازمان برنامه با بیان اینکه هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار خریداران و صادرکنندگان زعفران همچنین بسته بندی و فراوری این محصول قرار می گیرد، - گفت: نرخ سود این وام 15 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان برنامه و بودجه کشور، تفاهم نامه پرداخت تسهیلات هزار میلیارد تومانی برای حمایت از تولید و صادرات زعفران با حضور سید حمید پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور و مدیران عامل سه بانک و محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

معاون امور اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت: هزار میلیارد تومان تسهیلات در اختیار خریداران و صادرکنندگان زعفران همچنین بسته بندی و فرآوری این محصول قرار می گیرد.

بر این اساس 1,000 میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که 500 میلیارد تومان آن را بانک عامل حوزه کشاورزی، 250 میلیارد تومان بانک ملت و 250 میلیارد تومان دیگر را بانک توسعه صادرات تأمین مالی خواهد کرد.

پورمحمدی گفت: با توجه به اینکه نرخ تسهیلات نظام بانکی 18 درصد است، برای حمایت بیشتر از این امر 3 درصد سود تسهیلات را سازمان برنامه و بودجه به نیابت از دولت تعهد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یکهزار میلیارد تومان وام برای توسعه صادرات زعفران/ نرخ سود؛ 15 درصد

پرداخت یکهزار میلیارد تومان وام برای توسعه صادرات زعفران/ نرخ سود؛ 15 درصد