مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 12:052020-10-03اجتماعي

نمایش جلوه اقتدار و خدمت پلیس/ آغاز برنامه ها از 27 مهرماه


معاون اجتماعی پلیس استان با بیان این که شعار هفته ناجا «با هم برای امنیت و سلامت» انتخاب شده است، گفت: هفته ناجا موقعیتی مناسب برای نمایش اقتدار توام با مهربانی پلیس و برای معرفی خدمات شبانه روزی کارکنان ناجا به مردم است.

- حسین بشری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در تشریح برنامه های هفته ناجا اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی برابر تقویم زمانی سنوات گذشته از مهرماه آغاز می شود این در حالی است که با توجه به همزمانی مراسم اربعین حسینی(ع) با ایام هفته ناجا و شیوع ویروس منحوس کرونا، طی برگزاری جلسات و اخذ تدابیر، شروع هفته ناجا سال 1399 از 27 مهرماه آغاز و تا دوم آبان ماه ادامه دارد.

وی با بیان این که با توجه به برگزاری هفته ناجا بعد از ماه صفر امکان اجرای برنامه های متنوعی فراهم است، گفت: با توجه به اجرای پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمام برنامه ها بر اساس ملاحظات بهداشتی برنامه ریزی می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان تصریح کرد: سیاست اصلی بهره مندی حداکثری از ظرفیت رسانه ها از جمله صدا و سیما و فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته و هماهنگی های لازم در راستای تولیدات هنری، تله فیلم ها و پخش رسانه ای در تمام حوزه ها به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش جلوه اقتدار و خدمت پلیس/ آغاز برنامه ها از 27 مهرماه

نمایش جلوه اقتدار و خدمت پلیس/ آغاز برنامه ها از 27 مهرماه