مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مهر 1399 ساعت 12:352020-10-03اقتصادي

تولید روزانه بیش از یک میلیون ماسک بهداشتی در منطقه آزاد ماکو


معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ظرفیت تولید روزانه واحدهای تولیدی ماسک بهداشتی در منطقه آزاد ماکو بیش از یک میلیون عدد در روز است.

- معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو اعلام کرد تولید روزانه بیش از یک میلیون ماسک بهداشتی در منطقه آزاد ماکو ایسنا/آذربایجان غربی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: ظرفیت تولید روزانه واحدهای تولیدی ماسک بهداشتی در منطقه آزاد ماکو بیش از یک میلیون عدد در روز است.

ابراهیم جلیلی امروز 12مهرماه در حاشیه بازدید از این واحدهای تولیدی با اعلام اینکه پنج واحد تولید ماسک در منطقه آزاد فعالیت دارد، اظهار کرد: این واحدها با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریالی راه اندازی شده است.

وی با تاکید براینکه در این واحدها برای حدود 200 نفر اشتغالزایی شده است، افزود: روزانه بیش از یک میلیون ماسک را برای عموم مردم تولید و عرضه می شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو از عزم ملی این واحدهای تولیدی در جهت مبارزه با شیوع کرونا ویروس خبر داد و گفت: این واحد ها با تغییر کار واحد تولیدی در کمترین زمان لازم ممکن با تهیه امکانات و تجهیزات روز دنیا به بهره برداری رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه بیش از یک میلیون ماسک بهداشتی در منطقه آزاد ماکو

تولید روزانه بیش از یک میلیون ماسک بهداشتی در منطقه آزاد ماکو