مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 05:002020-10-04سياسي

سبک زندگی مجازی استاندارد نیازمند الگوی مناسب است


عضو انجمن سواد رسانه ای ایران گفت: برای سبک زندگی مجازی استاندارد نیازمند فرهنگ و الگویی هستیم که راهنمای زندگی مجازی ما باشد؛ فرهنگی بر مبنای دانش و اخلاق فرهنگی که هر کاربر را ملزم به رعایت اصول جامعه سالم مجازی کند.

- علی صابری عضو انجمن سواد رسانه ای ایران، در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، با اشاره به تحول و رشد در دانش، اظهار داشت: تحول و رشد در دانش، تفکر و رفتار انسان ها سبب توسعه فناوری و شکل گیری ساختارهای ارتباطی و تعاملی جدیدی شده است؛ فرآیندی که همسو با داشتن ابزارها و امکانات پیشرفته با تأثیرگذاری بر تفکر و سبک زندگی سبب ایجاد محیطی با ساختاری متفاوت شده است.

وی ادامه داد: جهان دیجیتالی بر مبنای مؤلفه های پیشرفت تکنولوژی محصول این تغییرات و دگردیسی است، جهان مجازی که در گذر تحول و توسعه است، محیطی که به دلیل تنوع و گسترده گی خدمات و امکانات فراتر از از تکنولوژی به عاملی مؤثر در سبک زندگی انسان ها و شکل گیری ساختارهای اجتماعی تبدیل شده است.

عضو انجمن سواد رسانه ای ایران تصریح کرد: عصر دیجیتال سازنده دنیایی به نام دنیای مجازی و شکل دهنده فرهنگی تحت عنوان فرهنگ مجازی شده است.

وی ادامه داد: عصر دیجیتال تعریف و اصطلاحی برای جهان متحول شده با تکنولوژی است؛ جهانی پیشرفته با دامنه گسترده ای از خدمات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی مجازی استاندارد نیازمند الگوی مناسب است

سبک زندگی مجازی استاندارد نیازمند الگوی مناسب است