مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-04سياسي

کار خیر به بعد از مرگ موکول نشود


استاد حوزه علمیه قم از مؤمنان خواست تا کار خیر را در همین ایام حیات و زندگی انجام دهند و آن را به نوشتن در وصیت نامه و بعد از مرگ موکول نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر قائمی در جمع عزاداران حسینی مسجد امیرالمؤمنین (ع) قم با بیان این که حماسه حسینی صحنه مواجهه و رویارویی دو گروه دنیاطلب و آخرت مدار بود اظهار کرد: معادباوری حقیقی به زندگی هدف می دهد و انسان را در دنیا محفوظ نگاه می دارد.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم به صراحت درباره جهنمی شدن برخی از افراد و آن هم از زبان خودشان سخن به میان می آورَد، آیاتی که نشان می دهد نمازخوان نبودن، عدم کمک به نیازمندان و تکذیب روز جزا یا همان عدم معادباوری، سه عامل مهم جهنمی شدن برخی از افراد است.

نویسنده کتاب اصول اعتقادات در 40 درس با اشاره به روایت امام امیرالمؤمنین (ع) با عبارت کُن مُوقِنا تَکُن قَویّا تأکید کرد: حضرت در این روایت بیان می دارد که فهم و درک و البته یقین و باور درست است که می تواند در اعمال انسان اثر بگذارد و او را در تداوم ماندن در مسیر حق و حقیقت استوار سازد.

وی اضافه کرد: باید توجه داشت که اگر انسان واقعا درک کند که زندگی آخرتی، بی نهایت است، آن گاه قطعا مشکلات زندگی حداکثر چند ده ساله این دنیا را تحمل می کند و خود را برای آخرت ساخته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار خیر به بعد از مرگ موکول نشود

کار خیر به بعد از مرگ موکول نشود