مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 07:052020-10-04فرهنگي

مستند شهید «هراچ هاکوپیان» به زودی از شبکه هامون پخش می شود


مستند «هراچ» به نویسندگی و کارگردانی «علی کردستانی» و با محوریت قصه شهید «هراچ هاکوپیان» به زودی از شبکه استانی هامون پخش می شود.

- زاهدان - مستند هراچ به نویسندگی و کارگردانی علی کردستانی و با محوریت قصه شهید هراچ هاکوپیان به زودی از شبکه استانی هامون پخش می شود.

علی کردستانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، از اتمام مراحل تولید این مستند خبر داد و اظهار داشت: من در این مستند قصه گمنامی شهیدی که پس از هفت سال صاحب نام شد را به تصویر کشیده ام.

وی افزود: مسیر انتقال پیکر شهید هراچ هاکوپیان از شهدای ارامنه از زاهدان به اصفهان و استقبال خانواده و مردم ارامنه از پیکر پاک شهید، خاکسپاری و پایان انتظار 33 ساله پدر و مادر شهید هراچ و گفتگو با اعضای خانواده و مصاحبه با پیشوایان مذهبی و نماینده ارامنه اصفهان را در این مستند خواهید دید.

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان مستند هراچ با اشاره به اینکه این مستند با همکاری صدا و سیمای سیستان و بلوچستان و همراهی بسیج رسانه تهیه سده است، بیان کرد: این مستند با تصویر برداری محمود عماد و دستیاری صدا و نور کیوان کلانتری ضبط شده است و در دو قسمت در روزهای آینده از شبکه هامون پخش می شود.

گفتنی است، شهید هراچ هاکوپیان بیستم فروردین ماه سال 1366 در عملیات کربلای 9 در منطقه عملیاتی باباهادی در شمال قصر شیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند شهید «هراچ هاکوپیان» به زودی از شبکه هامون پخش می شود

مستند شهید «هراچ هاکوپیان» به زودی از شبکه هامون پخش می شود