مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-04سياسي

سند چشم انداز سالمندی در خراسان شمالی تنظیم خواهد شد


معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: سند چشم انداز سالمندی در خراسان شمالی به منظور مشخص شدن شرایط زندگی این قشر و بهبود آن در آینده تنظیم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد برادران صبح امروز در شورای سالمندان خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما بر نیکی به والدین تاکید شده است، اظهار کرد: امروز در حوزه علوم روانشناسی رشته سالمند شناسی و سلامت سالمندان از رشته های تخصص های دانشگاهی است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه باید برای استفاده از ظرفیت معنوی سالمندان برنامه ریزی دقیقی انجام شود، بیان کرد: دستگاه های اجرایی باید با این نگاه به امور سالمندان بپردازند.

وی به جمعیت 10 درصدی کنونی سالمندان کشور اشاره داشت و افزود: طبق پیش بینی ها این رقم به 20 درصد خواهد رسید و سطح زندگی کنونی به ویژه کم تحرکی این روند را تسریع می کند.

برادران تاکید کرد: از متولیان امر می خواهیم سند چشم اندازی برای مشخص کردن مسیر سال های آینده برای بهتر شدن شرایط سالمندان استان تهیه و ارائه کنند و در این راستا باید از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی بهره مند شویم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی انتقال ارزش ها را جزو وظایف آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: تکریم سالمندان باید به فرزندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند چشم انداز سالمندی در خراسان شمالی تنظیم خواهد شد

سند چشم انداز سالمندی در خراسان شمالی تنظیم خواهد شد