مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 08:052020-10-04اقتصادي

4600فقره مجازات جایگزین حبس در آذربایجان غربی استفاده شد


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست امسال چهارهزار و 674 فقره مجازات جایگزین حبس در استان استفاده شده که نسبت به پارسال 15 درصد رشد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر گروسی صبح یکشنبه در مجمع سالیانه انجمن حمایت از زندانیان ارومیه با ارائه آماری از کاهش مجازات و مجازات جایگزین حبس در استان افزود: در 6 ماهه اول سال جاری به تعداد 9831 فقره تأسیسات ارفاقی برای محکومین در محاکم استان مورد استفاده قرار گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال 98 از رشد 27 درصدی برخوردار بوده است.

وی افزود: در زمینه مجازات های جایگزین حبس در 6 ماهه اول سال 99 به تعداد 4674 فقره مجازات جایگزین استفاده شده که نسبت به مدت مشابه در سال 98 به میزان 15 درصد رشد داشته است، همچنین در شش ماهه اول 99 تعداد 213 نفر از پابند الکترونیک استفاده کرده است و نیز در همین مدت در سال 99 تعداد 63 نفر مشمول عفو و از ازندان آزاد شده اند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: قوه قضاییه امروز در نظام مقدس اسلامی، یک قوه مسئولیت پذیر، مطالبه گر و حافظ حقوق عمومی است، فردی این قوه را هدایت می کند که دارای شایستگی های فقهی و ولایی است و در این مدت که سکان داری قوه قضاییه را بر عهده گرفته است کارهای ارزشمند و اساسی برای احقاق حقوق عامه، حفظ حقوق بیت المال و حقوق شهروندی و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4600فقره مجازات جایگزین حبس در آذربایجان غربی استفاده شد

4600فقره مجازات جایگزین حبس در آذربایجان غربی استفاده شد