مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-04اجتماعي

کلاهبرداری در پوشش «اعزام زوار به پیاده روی اربعین »


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان این که این روز ها حاشیه ها پیرامون تبلیغات کذب در فضای مجازی مبنی بر امکان ثبت نام و اعزام زوار به پیاده روی اربعین و یا سفر های زیارتی به کشور عراق در شبکه .

- معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا هشدار داد: افراد سودجو با تبلیغات کذب ثبت نام کاروان های پیاده روی اربعین سعی بر فریب مردم، معرفی آنان به سایت های جعلی و در نهایت سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان با هدف کلاهبرداری مالی را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان این که این روز ها حاشیه ها پیرامون تبلیغات کذب در فضای مجازی مبنی بر امکان ثبت نام و اعزام زوار به پیاده روی اربعین و یا سفر های زیارتی به کشور عراق در شبکه های اجتماعی به اوج خود رسیده است، گفت: تمام این تبلیغات دامی برای کلاهبرداری افراد سودجو است.

وی افزود: شهروندان به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورند و به لینک ها و درگاه های بانکی معرفی شده برای ثبت نام و واریز وجه در این تبلیغات مراجعه نکنند، این لینک ها و درگاه های بانکی برای سرقت اطلاعات شهروندان و اطلاعات بانکی آن ها طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری در پوشش «اعزام زوار به پیاده روی اربعین »

کلاهبرداری در پوشش «اعزام زوار به پیاده روی اربعین »