مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 09:252020-10-04سياسي

رفتن رییس صداوسیما؛ شایعه ای که مدام تکرار می شود


رفتن عبدالعلی علی عسکری از سازمان صداوسیما، تاکنون در حد شایعه ای بوده که از همان سال نخست آمدنش هر از گاهی مطرح شده است و البته در ساعات گذشته بار دیگر قوت گرفته است.

- رفتن عبدالعلی علی عسکری از سازمان صداوسیما، تاکنون در حد شایعه ای بوده که از همان سال نخست آمدنش هر از گاهی مطرح شده است و البته در ساعات گذشته بار دیگر قوت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آخرین خبرهای منتشر شده در فضای مجازی که از شامگاه شنبه ـ 12 مهر ماه ـ به کررات و به شکل های گوناگون دست به دست می شود، برخی ادعای استعفای رییس سازمان صداوسیما را مطرح کرده اند؛ خبری که در پیگیری خبرنگار ایسنا از برخی بخش های صداوسیما تاکنون تایید نشده و اینگونه اعلام شده است که دست کم تا انتخابات ریاست جمهوری خبری از تغییر نیست.

محمد حسین رنجبران ـ مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما ـ هم دقایقی قبل در حساب کاربری خود در توییتر به این خبر واکنش نشان داده و با نادرست خواندن آن، با ادبیات مخصوص خود نوشته است: مرداد پارسال هم در پاسخ به شایعه سازی یکی از توییت بازان اصلاح طلب عرض کردم خیالتان راحت آقای علی عسکری تا بعد از انتخابات 1400 هست؛ الان هم همین را می گویم و اضافه می کنم برای بعد از 1400 نیز برنامه های رییس رسانه ملی و گروهشان تنظیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتن رییس صداوسیما؛ شایعه ای که مدام تکرار می شود

رفتن رییس صداوسیما؛ شایعه ای که مدام تکرار می شود