مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-04سياسي

تلویزیونِ پایداری دست از سر هاشمی و قطعنامه بر نمی دارد!


به بهانه گفت و گوی برنامه تلویزیونی «سرچشمه» با محسن رفیق دوست و سؤالات مجری درباره جنگ و هاشمی رفسنجانی به این موضوع پرداخته ایم که چرا با وجود سخنان اخیر رهبری باز هم ادامه می دهند؟ - تلویزیونِ پایداری دست از سر هاشمی و قطعنامه بر نمی دارد! به بهانه گفت و گوی برنامه تلویزیونی سرچشمه با محسن رفیق دوست و سؤالات مجری درباره جنگ و هاشمی رفسنجانی به این موضوع پرداخته ایم که چرا با وجود سخنان اخیر رهبری باز هم ادامه می دهند؟ عصر ایران؛ مهرداد خدیر- گفت‌و‌گوی اخیر برنامه «سرچشمه» شبکه پنج سیما با محسن رفیق‌دوست که عصر پنج‌شنبه دهم مهر 1399 از تلویزیون پخش شد حاوی نکات جالب و درخور تأملی بود.

مهم‌تر از همه این‌که به رغم تصریح رهبری در «عاقلانه و مدبرانه» دانستن تصمیم به پذیرش قطعنامه 598 در سال 1367 برای پایان جنگ و موافقت امام خمینی با آن، تفکر سیاسی غالب بر صدا وسیما - که به جناح «پایداری» در «اصول گرایان» تعلق دارد- همچنان درصدد آن است که القا کند جام زهر به امام خورانده یا نوشانده شد هر چند نه مانند قبل به تصریح که به کنایه و تلویح.

وزیر سپاه در دهه 60 در این مصاحبه می‌گوید: اواخر جنگ آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان جانشین فرماندهی کل قوا مرا خواست و به طعنه به من گفت: « تو جنگ‌افروز هستی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلویزیونِ پایداری دست از سر هاشمی و قطعنامه بر نمی دارد!

تلویزیونِ پایداری دست از سر هاشمی و قطعنامه بر نمی دارد!