مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 10:302020-10-04سياسي

احترام به سالمندان هویت بخشی به جامعه است


معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: سالمندان جزو سرمایه های کشور هستند و احترام به آنان هویت بخشی به جامعه است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: سالمندان جزو سرمایه های کشور هستند و احترام به آنان هویت بخشی به جامعه است.

احمد برادران، 13 مهرماه، در شورای سالمندان استان با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما بر نیکی به والدین تأکید شده است، افزود: امروز در حوزه علوم روانشناسی رشته سالمند شناسی و سلامت سالمندان از رشته های تخصص های دانشگاهی است.

وی با تأکید بر اینکه برای بهترین استفاده از ظرفیت سالمندان باید برنامه ریزی کنیم، گفت: دستگاه های اجرایی باید با این نگاه به امور سالمندان بپردازند.

برادران به جمعیت 10 درصدی کنونی سالمندان کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس پیش بینی ها، این رقم به 20 درصد خواهد رسید و سطح زندگی کنونی به ویژه کم تحرکی این روند را تسریع می کند.

وی با بیان اینکه ایجاد و تأمین امکانات و تجهیزات در شهرها برای شهروندان است که باید همه بهره مند شوند، تأکید کرد: از متولیان امر می خواهیم سند یا چشم اندازی برای مشخص کردن مسیر سال های آینده برای بهتر شدن شرایط سالمندان استان تهیه و ارائه کنند و در این راستا از ظرفیت خیرین و بخش خصوصی بهره مند شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احترام به سالمندان هویت بخشی به جامعه است

احترام به سالمندان هویت بخشی به جامعه است