مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مهر 1399 ساعت 17:002020-10-04سياسي

اخلاقی «مدیر برتر پایانه های کشور» دوران مبارزه با کرونا انتخاب شد


حسین اخلاقی رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از سوی اتحادیه سازمان های پایانه های مسافربری شهرداری ها و سازمان شهرداری های کشور بعنوان سازمان برتر در بحث مبارزه با بیماری کرونا انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین اخلاقی، رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، با توجه به شاخص های تعیین شده در بحث مقابله با گسترش بیماری کرونا در پایانه های کشور، و کسب امتیاز بیشتر بین سازمانهای پایانه های مسافربری شهرداریها، مدیر برتر کشور شد.

بر اساس این گزارش اتحادیه سازمانهای پایانه های مسافربری کشور، طبق گزارش دریافتی از عملکرد روسای سازمانها، مدیران برتر و نمونه را معرفی کرد.

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، با دریافت لوح تقدیر از سوی مهدی جمالی نژاد معاون و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، این عنوان را برای شهرداری بندرعباس کسب کرد.

در بخشی از متن لوح تقدیر دکتر حسین اخلاقی، ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس آمده است:   در ایام مبارزه مجاهدانه با ویروس منحوس کووید19 (کرونا ) که پایین بودن آمار مبتلایان در حوزه پر تردد و حساس پایانه های مسافربری شهرداری، نشانه تلاش صادقانه و خالصانه آن مجموعه خدوم و تلاش گر می باشد، نویدبخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاقی «مدیر برتر پایانه های کشور» دوران مبارزه با کرونا انتخاب شد

اخلاقی «مدیر برتر پایانه های کشور» دوران مبارزه با کرونا انتخاب شد