مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 04:102020-10-05اقتصادي

فصل صید ماهیان استخوانی از نیمه مهر ماه آغاز می شود


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت: فصل صید ماهیان استخوانی در گلستان از 15 مهر آغاز می شود و به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن یحیایی اظهارکرد: در سال جاری 813 صیاد در قالب 18 شرکت تعاونی و به روش صید پره در دو منطقه میانکاله و گمیشان اقدام به صید ماهیان استخوانی خواهند کرد.

وی با اشاره به روش کار این صیادان خاطر نشان کرد: صیادان از طلوع آفتاب به کمک 141 فروند شناور تور ریز، تور پره را داخل آب انداخته و به کمک 64 دستگاه تراکتورتورها را به ساحل می کشند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان بیان کرد: ساعت پره کشی روزانه در تمامی شرکت ها از طلوع آفتاب تا ساعت 21 خواهد بود اما پره های مستقر در منطقه میانکاله می توانند تا ساعت 23 اقدام به پره کشی کنند.

وی در پایان درخصوص گونه های هدف صید ماهیان استخوانی استان، گفت: گونه های هدف صید در حال حاضر عمدتاً شامل گونه های ماهیان سفید، کفال، کپور، کلمه و شگ ماهی خواهد بود.

گفتنی است سال گذشته 852 تن ماهی استخوانی از آب های استان صید شده که از این میزان 156 تن ماهی سفید، 558 تن ماهی کفال، 107 تن ماهی کپور و 31 تن سایر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل صید ماهیان استخوانی از نیمه مهر ماه آغاز می شود

فصل صید ماهیان استخوانی از نیمه مهر ماه آغاز می شود