مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 06:252020-10-05اقتصادي

تاکنون در 18 روستای اسدآباد عملیات عمرانی انجام نشده است


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تاکنون در 18 روستای بالای 20 خانوار اسدآباد هیچ گونه عملیات عمرانی انجام نگرفته است، - ایسنا/همدان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تاکنون در 18 روستای بالای 20 خانوار اسدآباد هیچ گونه عملیات عمرانی انجام نگرفته است، گفت: این در حالیست که باید براساس قانون برنامه پنجم توسعه تمامی روستاهای بالای 20 خانوار بهسازی می شد اما به علت عدم تخصیص اعتبارات این امر محقق نشده است.

محمدکرم معصومی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تخصیص 8 درصد اعتبارات تملک دارایی برای بهسازی روستاها به هیچ وجه جوابگو نیست و با توجه به انتظارات و درخواست های روستاییان و اهمیت بهسازی و ساماندهی معابر و محیط روستاها از نماینده پرتوان شهرستان و دیگر نمایندگان انتظار داریم این درصد را به میزان قابل توجهی حداقل به 15 درصد افزایش دهند تا اهداف برنامه توسعه محقق و جبران شود.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح هادی افزود: اجرای طرح هادی شامل عملیاتی است که براساس طرح هادی مصوب با مشارکت و همکاری روستاییان پس از تأمین اعتبار لازم، اجرا می شود.

معصومی اجرای طرح هادی را شامل عملیات تخریب و آواربرداری، جدولگذاری، زیرسازی و آسفالت و نیز اجرای جداره و سنگفرش در روستاهای دارای باف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون در 18 روستای اسدآباد عملیات عمرانی انجام نشده است

تاکنون در 18 روستای اسدآباد عملیات عمرانی انجام نشده است