مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 06:552020-10-05اجتماعي

اجرای طرح «روضه و زیارت نیابتی اربعین» در البرز


معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز از اجرای طرح «روضه و زیارت نیابتی اربعین» در این استان خبر داد.

- کرج - معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز از اجرای طرح روضه و زیارت نیابتی اربعین در این استان خبر داد.

امیر رحمانی در گفتگو با پیش آمده است، برگزار می شود، تصریح کرد: شرایط موجود باعث شد تا همچون سال های گذشته شاهد پیاده روی اربعین نباشیم، بنابراین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز با مشارکت کمیته فرهنگی ستاد اربعین کل کشور تصمیم به اجرای طرح روضه و زیارت نیابتی اربعین را گرفته است.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در خصوص نحوه اجرای این طرح تصریح کرد: مشتاقان اهل بیت (ع) می توانند با حضور در شبکه های اجتماعی ستاد بازسازی عتبات البرز در این طرح ثبت نام کنند و افرادی به نیابت از مشتاقان و دلدادگان سیدالشهدا (ع) در نجف و کربلای معلی، علاوه بر زیارت، نماز زیارتی امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع)، زیارت اربعین حسینی، زیارت عاشورا و روضه مظلومیت شهدای کربلا را می خوانند و ثواب آن را به شخصی که در این طرح شرکت کرده، هدیه می کنند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام در طرح روضه و زیارت نیابتی اربعین متذکر شد: ثبت نام در اجرای این طرح از پنجم ماه صفر (دوم مهر ماه) آغاز شده و زمان اجرای آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «روضه و زیارت نیابتی اربعین» در البرز

اجرای طرح «روضه و زیارت نیابتی اربعین» در البرز