مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-05اقتصادي

آپارتمان زیر یک میلیارد به ندرت در اصفهان داریم


عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان اصفهان با بیان اینکه میانگین ساخت یک مترمربع مسکن در اصفهان بین 13 تا 14 میلیون تومان است، گفت: با این شرایط آپارتمان های کمتر از یک میلیارد تومان به ندرت یافت شود و شاید تنها یک آپارتمان 70 متری چند سال ساخت در مناطق .

- ایسنا/اصفهان عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان اصفهان با بیان اینکه میانگین ساخت یک مترمربع مسکن در اصفهان بین 13 تا 14 میلیون تومان است، گفت: با این شرایط آپارتمان های کمتر از یک میلیارد تومان به ندرت یافت شود و شاید تنها یک آپارتمان 70 متری چند سال ساخت در مناطق 7  یا 14 اصفهان را بتوان با قیمت 900 میلیون و یا یک میلیارد تومان خریداری کنیم.

مهدی شیخ سجادیه در گفت وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت ساخت و ساز مسکن در اصفهان، اظهار کرد: تا ثباتی در بازار نداشته باشیم نه تنها در ساخت و ساز بلکه در هیچ کسب و کاری نمی توانیم شاهد پایداری و رونق باشیم.

وی با بیان اینکه زمین، پروانه، مصالح و دستمزد ارکان تشکیل دهنده ساختمان هستند، افزود: به جز حقوق دولتی (پروانه ساختمان) متاسفانه سه متغیر دیگر روزانه افزایش قیمت دارند که بیشترین مربوط به مصالح ساختمانی است.

عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان اصفهان با انتقاد بر اینکه متاسفانه امروز قیمت مصالح ساختمانی هیچ حساب و کتابی ندارد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آپارتمان زیر یک میلیارد به ندرت در اصفهان داریم

آپارتمان زیر یک میلیارد به ندرت در اصفهان داریم