مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 08:502020-10-05اقتصادي

ارتقاء آبرسانی 15 روستای شهرستان دهگلان در سالجاری انجام شده است


از ابتدای سال جاری تاکنون کار ارتقای آبرسانی به 15 روستا با جمعیت نزدیک به 3 هزار نفر انجام شده است.

- فرهاد باقری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مشکل چند روستای شهرستان دهگلان که با کمبود آب روبرو بودند با تامین آب آنها از مجتمع آبرسانی روستای بلدستی برطرف شد.

وی با اشاره به این روستاها بیان کرد: روستاهای بریان خان، قوچم و بایه  با مجموع 136 نفر جمعیت و 131 اشتراک که آب شرب آنها از مجتمع بلدستی تأمین می شود، دچار مشکل کمبود آب بودند که با انجام تعمیرات و اصلاحات این مشکل برطرف شد.

وی افزود: در روستاهای سرواله، هندی بلاغ، سرابدوکل، بهمن آباد و زاغه با مجموع 982 نفر جمعیت و 321 اشتراک که محل تأمین آب آنها چشمه است، آبرسانی سیار به صورت روزانه انجام می شود.

مدیر امور آبفا دهگلان خاطرنشان کرد: در روستاهای ابراهیم آباد،هلیزآباد و میمون آباد نیز با مجموع 706 نفر جمعیت و 214 اشتراک آبرسانی سیار به صورت روزانه انجام می شود.

باقری اعلام کرد: در روستاهای بگه جان و تازه آباد با 664 نفر جمعیت و تازه آباد قروچای و تاته رشید نیز از طریق انجام تعمیرات و اصلاحات ارتقای آبرسانی انجام گرفته است.

گفتنی است، شرکت آبفای استان کردستان در چند ماه اخیر مشکل آبرسانی برخی از روستاهای شهرستان های بیجار، سنندج و مریوان را نیز برطرف و کمبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء آبرسانی 15 روستای شهرستان دهگلان در سالجاری انجام شده است

ارتقاء آبرسانی 15 روستای شهرستان دهگلان در سالجاری انجام شده است