موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 09:302020-10-05اقتصادي

طرح هادی برای 704 روستا درزنجان تهیه شده است


مدیرکل بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی زنجان،گفت: از مجموع 710 روستای بالای 20 خانوار در استان طرح هادی برای 704 روستا تهیه و در 400 روستای استان نیز اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه ای گفت: روستاها به عنوان یکی از تجلی گاه های والاترین و بی آلایش ترین صفات انسانی نظیر صمیمیت، صداقت، تلاش، مهربانی و شفقت و چه به عنوان یکی از کانون های پرتحرک و مولد و موثر در نظام و توان اقتصادی ایران اسلامی و مظهر خوداتکایی و خودکفایی، ظرفیتی مهم و موثر برای توسعه پایدار و پیشرفت و اعتلای کشور محسوب می شوند.

خواجه ای به اجرای طرح هادی در سطح روستاها اشاره کرد و افزود: از مجموع 710 روستای بالای 20 خانوار در استان طرح هادی برای 704 روستا تهیه و در 400 روستای استان نیز اجرا شده است.

وی با بیان اینکه، میانگین اجرای طرح هادی روستایی در سطح کشور 46.

2 درصد و در استان زنجان 56.

3 درصداست که در این زمینه عملکرد استان بالاتر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: مبلغ اعتبار مصوب جهت تهیه طرح هادی و بازنگری در سال جاری از منابع ملی 5,065 میلیون ریال برای 14 روستا می باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان، به ساخت مسکن محرومین در استان اشاره کرد و گفت: برای احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومین در استان زنجان، 160 میلیارد تومان تسهیلات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی برای 704 روستا درزنجان تهیه شده است

طرح هادی برای 704 روستا درزنجان تهیه شده است